usch!

I natt har nog varit den värsta natten hittills, först så har det varit jättevarmt ( bara det är svårt att sova för).
Sen har jag inte hittat något skönt sovläge, för ryggen har värkt i alla ställningar jag har legat i. :(
Vid 3 tiden så fick jag nog och gick upp, mådde lite illa men inget hände,, gick och lade på en madrass på golvet i Axels rum, hittade till slut en någolunda behaglig skön sovställning, men den varade bara i en halvtimme då jag vaknade igen. Så höll det på tills....

..Thomas vaknade vid 5-tiden då började helvetet, jag kräktes, tårarna kom och allt gjorde skitont. Hade jag kunnat föda då, så hade jag gjort det utan tvekan....

Tillslut så kunde jag somna om och sova en timme till kanske, till 7 då Axel vaknade med ett leende och "heeeeeeeeej mamma" och en klapp på axeln, och då kan man inte göra annat än att skratta och krama om honom, trots allt det onda.

Vi gick upp och gjorde välling och myste i soffan och titta på "Stora maskiner" och tog det lugnt, jag fick ringt alla samtal som behövdes. Jag hade ju tänkt att jobba idag men efter denna helvetesnatt så stannar jag hemma. Ska ju till doktorn i morgon .. ( håller tummarna att jag blir sjukskriven)
Fick även ringa mamma och fråga om hon kunde komma och hjälpa mig att ta Axel til förskolan, för jag känner att jag inte ska och orkar gå så långt ( och det är inte långt dit ) ...
När hon kom så blev mysAxel förvandlad till busAxel :) efter många och men så fick vi på han alla kläder och dyl som skulle vara på ( det var ju inte lätt med en sån busunge idag) men jag fick en hejdå puss av han och så gick han gladligen till förskolan hand i hand med mormor, ( jätteroligt)

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka och sova i kapp några timmar jag saknade ifrån i natt.
Förlåt för detta lite negativa inlägget!!!!

Ska pigga upp mig så fort jag kan!

Hejsvejs
// Maria


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0