till slut

Idag så hade jag ju tid hos doktorn, och det gick jättebra :) Ja blev sjukskriven tiden ut vilket är helt underbart, bara vara hemma och vila det jag kan..

Värmedynan hjälper jättemycket, känner mig bättre i ryggen idag men så fort jag inte har haft den på en stund så känns det direkt!

Förvärkarna kommer och går, precis som det ska, fick världens förvärk när jag satt hos doktorn, hon bara skratta och sa att jag nog inte kommer att gå hela tiden ut utan kommer få snart... ( inte helt mig emot)

Nä nu ska jag sätta mig med värmedynan liten och drömma mig bort i hustankar och inredning. och samtidigt umgås med mina grabbar lite!

Hejsvejs!


Komentarer
Postat av: Fru Evelina

oj då, inte långt kvar nu då! när hade du bf nu igen?



kram

2009-09-23 @ 09:40:49
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0