Stan

Har varit en sväng till stan, ( läs: Trollhättan) och jag är helt slut, kanske var där en halvtimme sammanlagt..
Det usprungliga ärende var att åka till babyproffsen och plocka ut min Babyproffsens box, och köpa regnskydd till vagnen ( ett jäkla dyrt sådant )

Jag hann även med att gå till Beginners  ( det är konstigt att det är oftast barnaffärer som man besöker...)
och det kom med ett spel och lite pyssel till Axel ( och pappa )

Jag gick även till Bokia och köpte två album till Axels kort, är ju klar med ett .. nyfödd till 6 månader är den fylld med, så nu fortsätter jag.. får se om jag kan få lite tid över till det i kväll


See you later
// Maria


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0