Nytt men ändå inte

Nu behöver vi verkligen ett hus, och det fort, för nu har vi nog möbler stående lite här och var.
Alla pappas syskon har varit samlade idag och röjt i farmor och farfars hus. Och den byrån och skrivbordet som vi tyckte var snygga och ville ha ( om ingen annan ville ha det ) blev vårat :)


Den helt underbara byrån som vi fick
Mycket bra till kläder.



Det fina skrivbordet som Axel ska få sen när han blir tillräckligt stor
Det är morfars morfar som har haft det eller gjort det ( är inte säkert)


Komentarer
Postat av: Mia

hej hej

jag fick avslag igen från FK. dom tycker med andra ord att jag är fullt kapabel till att jobba. Säger bara att det är tur att jag har varit sjukskriven så länge som jag har varit. vem vet, jag kanske skulle haft en bebis nu annars. Men skam den som ger sig!! Har precis skickat in mitt tredje intyg från läkaren. kommer nog dock att förlora en månads betalning så oktober kommer att bli fattig =(

2009-09-14 @ 20:10:02
URL: http://spaaniz.blogg.se/
Postat av: Mia

jag fick loke i v.29+6. alltså på torsdag, då är jag där igen. SÅ det blir till att knipa och vila =)

2009-09-15 @ 06:17:46
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0