Nu får det vara nog...

Så tänkte jag i tisdags, efter 2 timmar på jobbet, då jag kände, nu orkar jag inte mer, för jäklar va ont jag hade!! Pratade med min arbetskamrat och sa som det var, jag går hem, och sjukanmäler mig. Har sjukanmält mig hela vecka, så nu ska jag ta det lugnt.

Ringde MVC så fort deras telefontid började och bokade ett möte med MVC-läkaren och nästa tisdag kl 11.50 ska jag dit och prata med henne ang sjukskrivning eller något som hjälper. För så här ont får jag inte ha längre, jag orkar ju inte med något!!!!

Tack och lov för att mamma kan hjälpa till och hjälpa mig med Axel på dagarna, visst han går på dagis varje dag utom onsdagar då han är hos mamma men de andra dagarna så hjälper hon även till med bl.a hämtning osv. Så det är skönt! Nu ska jag passa på att slappna av och ta det lugnt, inför förlossningen!

Kramizar


Komentarer
Postat av: Johanna

Du måste vara rädd om dig gumman!

Kram

2009-09-17 @ 08:16:28
URL: http://minlillabubbla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0