Måste bara

Ja måste bara få visa en liten glimt av de möblemang vi fick av min morbror Nisse, som han hade fått ärva av sin och då självklart även min pappas faster Elsa som dog när jag var liten, typ när jag var 8-10 år. Det har stått förvarat hos min farmor och farfar, men eftersom de ska röjjas de huset nu och rivas så skulle Nisse "hämta det", men eftersom han inte har plats i sitt hus ( någonstans utanför Boråstrakten) och på det sättet fick vi överta det istället, jag bara älskar det. Det står förvarat hos min morbor Börje, och inväntar att vi ska ta hand om det så fort vi får plats för det.

Det ingick: bord inkl 2 inläggskivor,
4 stolar
och ett underbart stort linneskåp eller vad man ska kalla det





Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0