Måndag

Måndagsmorgon började jättebra, Axel väckte mig runt 7 tiden, med ett klapp på axeln och den goa rösten som han har på morgonen, - maaaaaammmmaaaa. Ett leende uppenbarade sig i hans ansikte när jag tittade upp. dock det som kom sekunden senare kanske inte var lika gosigt.. Då sa Axel... maaammma igen och så kom världens prutt ifrån han :)

Iallfal så gick jag upp och gjorde välling, i tron att Axel skulle komma upp efter mig som han alltid gör ,men icke sa nicke, han låg kvar i sängen och myste, så det var bara att lägga sig igen ( inget mig emot ) så vi har legat i sängen och myst ett tag på morgonen och bara haft det gött!

Idag så händer det nog inte så mycket, måste till jobbet och lämna in ett papper för försäkringskassan. Sen funderar jag på om jag och Axel ska gå och besöka små steg lite eller något. Vi får se vad som händer, vi tar dagen som den kommer.

Måste ju vara kontaktbar oxå eftersom Nikas ska ringa och ha glada nyheter hoppas jag!

Hoppas att ni får en bra måndag!
Hejsvejs!


Komentarer
Postat av: Ida

Låter som en bra start på veckan, hoppas du själv får må bra också =)

2009-09-28 @ 09:18:14
URL: http://[email protected]
Postat av: caroline

Mysig header!

2009-09-28 @ 19:28:04
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: caroline

Vi har planerat snitt nu i veckan för bebisen ligger i säte. Så det smäller snart. Sjuuuukt nervös.. uhhhh.

2009-09-28 @ 20:07:23
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0