helvetesnatt och ev dag..

I natt så har det blivit mycket sovande, ja har haft sketont i rygg, kändes nästan som värkar, så jag visste inte om ja hade värkar eller bara ont i ryggen, men jag somnade tillslut och sov småstunder den natten.
Nu på morgonen så kändes allt bättre, nu konstaterade jag att det nog bara var ryggvärk, men man kan aldrig vet, så jag ringde och sjukanmälde mig ... De trodde att jag hade fått barn när jag ringde,.. näää jag sa jag bara men man kan ju aldrig veta innan dagen är slut :)

Axel fick en sovmorgon idag, vilket han nog tyckte va skönt, för han har varit en ängel hela morgonen. Nu är han på förskolan och leker med sina kompisar, speciellt Stig. ( som han förövrigt har börjat att säga :) )

Jag ska inta ryggläge idag och vila, tills jag ska hämta Axel innan mellanmålet kl halv 3

hejsvejs!


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0