helgen slut :(

Jaha, då var det söndag igen, och helgen åter till sitt slut. Idag så har vi varit i Borås hos farmor och farfar och busat av oss lite i stugan, ( är nog sista helgen vi kommer vara där i år ) Mormor var oxå med, så Axel hade det skitbra kan man säga!

Nu ska jag titta på "Privileged" i 5:an och sen lite "Ensam mamma söker " i 3:an. så min tv:kväll är räddad, behöver nog vila lite extra idag,har skitont i höften, benet och ryggen, men bebben är i full gång!!


Komentarer
Postat av: Mia

jag tror att jag går till marika, har inte pratat med anders om det ännu men han är ledig så jag kan. Hörde att dom hade fina barnkläder också =)

2009-09-06 @ 20:23:48
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0