Happy,Happy, Happy, Happy

Nu för en stund sen så blev jag jätteglad över ett telefonsamtal :) Jippie, mer info kommer i eftermiddag då jag förhoppningsvis har mer att komma med och ett ordentligt svar !!!!

Men det blir nog att fira i helgen!!


Komentarer
Postat av: Johanna

Jag vet vad det är! Jag vet vad det är! Kan jag inte få säga grattis nu???!!!!

2009-09-25 @ 12:40:09
URL: http://minlillabubbla.webblogg.se/
Postat av: Malin

Jag gissar att ni fått huset!!

2009-09-25 @ 13:18:50
Postat av: Mia

jo tack jag mår väl egentligen ganska så bra. Har lite kramper i magen och får ju fortfarande inte röra mig men det känns bättre. är inte så orolig längre. skulle jag föda nu så vet jag ju att bebisen mår bra iallafall. Har inte hört så mycket mer från f-kassan, dom har fått min överklagan och jag fick information om att dom inte vet när beslutet är färdigt. så det är bara att fortsätta vänta.

verkar som om ni är inne i en liten glädjebubbla just nu.=) hoppas att allt går vägen för er!!! håller tummarna

kram mia

2009-09-25 @ 13:47:08
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0