grrr

Det blir aldrig som man har tänkt sig, huxflux så blev shoppingdagen i Trollhättan inställd.. pga någon extremt konstig förklaring.

Så sitter jag här själv, hela dagen, Thomas och Axel är i Borås och på djurparken. Å jag är instängd hemma, kommer ingenstans, om det är någon vänlig själ som kommer och räddar mig : )

Å jag som verkligen ville till Trollhättan.. tänk det kan vara den sista helgen ( kanske, kanske inte ) som jag kan åka någonstans ...

Komentarer
Postat av: Emelie

Jag hatar konstiga förklaringar.. Då kan de lika gärna säga som det är istället! suck



Men du får se det på detta viset istället, det är fint väder och du kan samla på dig alla solstrålar ute och få ett toppenhumör tills grabbarna kommer hem :)

2009-09-19 @ 11:52:03
URL: http://tenshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0