Far och sondag

I lördags så hade Thomas och Axel en riktig far och sondag,tillsammans med farmor på Borås djurpark. Farfar stannade hemma. Det var via farfar Pers jobb som de var där, för de sponsrar Elfsborg och Elfsborg ville tacka sina sponsorer med en dag på djurparken, ( gratis inträde osv). Axel hade en toppendag, det första som hände var att spelarna i Elfsborg stod vid entrén och proppade barnen fulla med godis.. Axel stormtrivdes, först så tittade han bara på dem men sen när han fattade vad de höll på med så sträckte han fram händerna och smilade han så glatt emot dem. ( Mammas toker)

Sen var djuren jätteroliga att se, speciellt tigern och lejonen. och alla djuren på savannen. Själva bondgården var inte lika rolig idag som det brukar vara, så det var bara pappa och farmor som klappade djuren. Axel stod några meter ifrån och tittade på.




se men inte röra .... läskigt tyckte Axel

men grrrrr var mer spännande tyckte han.



 Vad tittar Axel och farmor på ?!?!


En nyfiken struts!!



och så ser de en ....


en ursöt giraff!!

Och för er som undrar så var jag hemma, eftersom jag inte kände för att gå en hel dag på djurparken för att ha ont sen dagen efter, så ont att jag inte kan röra på mig.
Så jag tog en ledighetsdag hemma istället


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0