Utestund

Igår så tog jag och Axel en lekstund ute i det fina, dock kalla vädret, men Axel höll sig varm med att cykla runt på sin tre-hjuling. Vi skulle ta en liten cykeltur, men Axel ville cykla mer, så det blev en lagom lång promenad, och Axel hade jättekul.



Sen när vi kom hem ifrån cykelturen så ville han gräva i sandlådan så det gjorde vi en stund.





Sen gick vi in och play.doh:ade ända tills Axel gjorde lite bus så jag fick säga N.E.J till han och det tålde han inte ( som vanligt) så han lade sig på köksgolvet och surade, jag lät honom ligga där och sura klart och jag började med maten och när jag tittade till han efter 5 minuter så låg han nästan och sov på golvet, så det var bara att lyfta upp han och bära honom till sängen så han fick sova färdigt! :)
Mammas sprallis!!


Här visar Axel sina nya mössa han fick av farmor när de var på djurparken !!
Blivande Elfsborgs fan???


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0