Satan i gatan...

Satan i gatan vad jag mår bra nuförtiden :) Trots att man är småbarnsförälder så är jag inte trött, ifs så gör jag inte så mycket på dagarna, man har ju fullt upp med att ta hand om barnen och ge dem mat och leka osv! Men ändå!

Jag har världens bästa familj, älskar mina grabbar, mina bästa, gosigaste killar i världen! Axel, Hugo, Thomas ! Puss och kram. Ni är bäst bara så att ni vet det!

Sen mår jag kroppsligt mycket bättre efter denna förlossningen, vikten är mycket bra, idag fick jag t.om komplimang för den, så nu jäklar ska jag go for it och försöka hålla mig där jag är nu, det får inte gå upp för mycket iallfall ,utan åt andra hållet istället!  Men man kan ju aldrig veta, det kan ju gå åt skogen, men man kan alltid försöka! Ska försöka få med mig sambon på detta oxå,

Dygnet har man vänt på, så nu är man inte alls jättetrött kl 22.00 ( som man var innan Hugo kom till världen) men snart ska jag nog gå och lägga mig. Har gjort alla sysslor jag ville ha gjort innan jag kryper till sängs!
Ska bara varva ner lite och se om Hugo vaknar och vill ha mer mat!

Nä nu ska jag sluta svamla och säga godnatt till er alla !
Kram


Komentarer
Postat av: Mia

åh!!! Kan vi byta? känner att jag vill vara där du är just nu. Kommer inte ihåg känslan av att inte ha något i magen.

2009-10-12 @ 23:34:36
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0