Boat in oss

Nu har vi "boat" in oss hemma hos morsan och farsan i skogen! Det blev faktiskt riktigt mysigt nere i gillestugan. Så nu ska vi börja att packa i lägenheten och städa ur den osv! + att bestämma oss för kök, vitvaror osv.. Inte det enklaste!

Så ni som vill komma i kontakt med oss, (mig och Thomas och barnen) så är det så att våra mobiler saknar täckning här ute i skogen..... så ni kan nå oss på mina föräldrars nr... bara att messa här så får ni det!

Hejsvejs!


Komentarer
Postat av: Mia

idag är det ju v.34 så nu kan jag börja röra på mig. hurra!! Hoppas nu bara att det onda kan lindra lite för då kanske jag till och med kan gå ut i trädgården. Hur går det för er? börjat flytta saker ännu?

2009-10-16 @ 15:17:15
URL: http://spaaniz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Snäckan!

Allt är bara bra med oss. Vi närmar ju oss vår flytt med stormsteg. Knappt en månad kvar. Känns underbart så nu kan vi snart börja packa på allvar.

Bebben o jag mår oxå toppen. Känner av graviditeten mer denna gången, men det är väl för att man har så fullt upp med annat. "Hinner" ju inte med lite många rosa moln denna gången. Vi har ju kommit halvvägs och det går fort.

Hur har nu det då? Har rutinerna kommit än eller dom kanske är på intåg?

Ta hand om er o ha en trevlig helg!

Kramar

2009-10-17 @ 15:53:59
URL: http://minlillabubbla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0