Rivning pågår!

Jag vet att jag är lite dålig på att uppdater här, men det har blivit så sena kvällar och Hugo har varit extremt skrikig,så man har inte orkat göra något med bloggen, men det kommer, ska ta mig tid,så fort jag kan !

Men annars så är statusen så här: i går och i fredags så tömde vi våran lägenhet på möbler och dyl..vissa grejjer kvar..som vi ska ta idag, vi har även tömt rakbladsfabriken på de grejjer vi hade stående där!
Igår kväll så tog jag och Thomas med oss Axel till huset och började riva lite så tapeten i köket är nästan helt borta, ska fila lite på den idag.. ( just det.. måste ta me soppåsar idag och slänga allt skräp som blir )
Thomas har börjat att riva köket, ett skåp nere, mer hann vi inte förrän Axel blev så otålig så vi åkte hem.

idag fortsätter rivningen, nästan hela dagen .så idag kommer vi nog långt tror vi!

så då vet ni vad vi sysslar med på dagarna!


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0