Hejsvejs!

En liten uppdate så här på morgonen!
I Torsdags så var vi på BVC och mätte och vägde Hugo, just nu har jag inte pappren framför mig hur mkt osv ,men jag minns att han vägde 5270 gram iallfall :)
Det är läite struligt just nu runt Hugo, han har haft en massa kontstiga prickar på kroppen,  men enligt doktorn så var det inget farligt, men vi skulle komma tillbaka om det inte blir bättre! Sen så är han extremt skrikig, och vägrar att sova, så länge han inte får sova på armen, även nattetid, så just nu får någon av oss sitta och sova på nätterna, för att Hugo överhuvudtaget ska sova! ..grrr. det går ju bra en natt men två, tre nätter där tar det stopp i kroppen!
Sen äter han mycket mindre än vad han brukar, han kom ju in i ett sånt där bra rytm i förra veckan, han åt med 4 timmar mellan på nätterna, så man var ju nästan pigg när man vakna på morgonen ;)
Men icke nu, så det är magen som inte är bra på han, blir det inte bättre nästa vecka ska jag ringa BVC igen. Jag har fått tid hos BVCläkaren den 8 dec, för den månliga checkupen, och hon är även dietist, så jag ska snacka lite med henne ang mat osv!

Nä nu får jag nog ta och väcka Thomas, han fick ta turen att sova sittande inatt, för att han ska till the house och grejja, pappa har redan åkt, morgonpigg som han är. Mina bröder kommer oxå med idag iallfall Thomas, Fredrik visste inte om han kunde för han skulle ev göra vobbler.. (fiskenörden) och så kommer även mina svärföräldrar oxå! Så idag blir det nog mycket gjort! Får se om jag åker dit, beroende på Hugo mår, och Axel.. för han är  inte en glad kille just nu, nu när Hugo är som han är, man har ju nästan ingen tid för han (hur hemskt det nu låter) nu när Hugo är som är, men jag och mamma tyckte igår att hon tar Hugo idag så får jag ägna mig åt Axel, så han får säkert åka med till huset och vara med och grejja det tycker han är kul.

nä nu vaknar hugo,så nu får jag sticka, ha det så gött alla människor där ute
vilka ni nu är !

Komentarer
Postat av: Nina Andersson

Hej svejs,

Elias sjöng "En sockerbagare ..." när han såg Axel baka kakor. Hoppad dom blev goda.

Saknar er och vi har det jättebra här i snön.

Kram från Nina m familj

2009-11-29 @ 19:12:46
URL: http://lillrova.blogg.se/
Postat av: Anonym

det gick nog inte så bra med frågorna och inte med bingon heller för den delen =(

men det var skönt att komma ut och röra på sig lite. detta ska bli en söndagsvana =)

2009-11-30 @ 16:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0