Uppdate

Hejsan,skulle bara meddela att vi lever och uppdatering kommer så småningom, dagarna har gått så fort nu det sista, Axel leker och busar varje dag.
Jag jobbar de sista veckorna nu innan sommarlovet :) me like, fast först ska jag tala med chefen lite om hur min tjänst ska vara om, jag får vara kvar eller inte!!!
Mycket strul i kommuen just nu, hoppas att allt ska lösa sig och att vi resurser (vi som är de viktigaste för eleverna )får stanna kvar osv



Sen fick vi ett till bakslag idag i vårat arbetslag, vi ska nu försöka få chefen att ändra uppfattning, att få chefen att lyssna på oss i "lågstadiet" också och inte bara "mellanstadiet" så som det är  just nu, vi är också lika viktiga!! grrrrrrr
Tur att jag är ledig en dag imorgon *skönt *

Imorgon så ska jag och Axel till mamma och grejja lite sen ska vi väga och mäta Axel halv 3 på BVC, ska bli kul och se hur lång han har blivit nu!!!

Annars så händer det inte så mycket just nu, Thomas jobbar sina sista dagar nu, innan han har semster i ca 1 månad *skönt *


Axel har varit ledig idag ( det är ju onsdag och onsdagar är hans lediga dag med pappa ) och imorgon är han också ledig, eftersom förskolan är stängd och jag jobbar inte och på fredag är hans sista dag på förskolan innan semestern, sen är han ledig från 1 juni till typ någon gång i aug, ( minns inte exakta datum )

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0