Nu får det vara nog...

tänkte jag imorse när jag började min städdag, allt gick bra tills jag kom till Axels rum, som är litet ( det vet vi om), Axels säng står ju inne hos oss, och hela hans rum är fullt med leksaker!
Så jag tänkte, för mig själv om vi skulle byta rum vi och Axel. Berättade ideén för Thomas och då visade det sig att han också hade tänkt den ideén, så vi tänkte lite extra och mätte och hade oss för att kolla om våran säng fick plats i Axels rum. Allt stämde så vi satte igång, och vips så har vi ett nytt rum och Axel har ett nytt rum. Men sova där inne, det gick inte... Det kommer senare!



firar det nya rummet med lite dans
Här ser ni sittdelen och köksdelen



sovdelen


den viktiga bildelen



tv och läsdelen och mycket andra leksaker


Så nu är det ordning i hans rum
Vårat rum ska vi tapetesera om, någon gång nu i sommar.men det tar vi senare.
Nu ska vi bara sova där!




Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0