en stor en

En stor och duktig son har jag! Lite sprallig och busig, precis som ett barn ska vara :.)
Idag så har vi haft en ledig dag jag och Axel eftersom förskolan har varit stängd liksom skolan och fritidsverksamheten här i Grästorps kommun och vi resurser vi fick även vi ledigt :-) Tack så mycket säger jag !!!


Jag och Axel vi har varit hemma hos min mamma och pappa hela dagen, vi är fortfarande kvar här, vi har bara varit en liten snabbis på BVC nu på eftermiddagen, för att väga och mäta Axel. Alltid lika kul att se hur mycket de har växt på längden!



Nu är han 2 år och 1 månad (snart 2 år och 2 månader ifs) och han är 91 cm lång :-) Han har växt en del sen han föddes, då  vägde han 51 cm = 40 cm ... stor killen!!
Vikten var  14 kg och 930 gram. så det knatar på där också!



Just nu hör jag han och mormor går där uppe och pratar och donar, på sitt lilla sätt! Nu ska vi snart börja med middagen , sen ska vi äta och busa mer!
Kanske ska gå upp och se om han behöver gå på toa snart, eftersom han går utan blöja på sig och bara kallingar!!





(bilden är gammal )




Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0