bus, grannar och grillat

Igår, så som  jag berättade så var vi hemma hos mina föräldrar och grillade (fast min pappa var dock inte hemma, ) och våra grannar Nina, MIcke, Elias och Ann-Christin var med!
Jag var och hämtade dem vid 18-tiden och sen åkte vi nog inte hem förrän 22.30 då ungarna äntligen hade lugnat ner sig efter en kväll med full fart från start till slut. ( Men kul hade de)



Axel passade på att hjälpa mormor med att vattna hennes blommor innan gästerna kom



Nu är leken i full gång, här har de nog en tankautomat eller något,
kul hade de iallfall i flera timmar



MickePicke njuter i solen



Ann-Christin



Nina och Ann-Christin


Grillmästaren som bjöd på fisk (lax) och kött och lite annat gott



En stund senare så kom även Thomas och gjorde oss sällskap
då han hade gjort klart sin sista arbetsdag på 1 månad



Full fart!!




tack och hej!










































.

..
































Komentarer
Postat av: Marlene

Vilken fin kreation med ljusen! :)

Ha en trevlig kväll!

2009-06-02 @ 19:15:56
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0