Uppdatering

Hej, slänger in en liten uppdatering så här på kvällen, helgen som har har varit gick till bus och gos hela dagarna!!
Illamåendet var som bortflygit hela helgen, ända tills igår kväll, då det kom tillbaka, men det gick bra, jag somnade så gott på soffan, men vaknade på morgonen med illamående igen, men efter en tur till min kära goa vita vän , så mådde jag som en prinsessa igen! :)

Åter igen en jobbvecka, det gick jättebra, tror nog att både fröknar och barn var trötta !!!! Så nu ska vi bara klara av denna vecka sen är det helg igen å då ska jag och Thomas iväg med hans jobb på en hemlig resa. Axel ska då vara hos mormor och morfar och busa å må bra. Kommer att sakna honom jättemycket...

Komentarer
Postat av: Fru Evelina

inte kul med illamående! är det graviditetsillamående =)?

kram

2009-03-16 @ 19:27:13
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0