tandisar på väg

I dag är jag och Axel hemma, Axel har haft feber både i går men då var den inte hög ,och det var full fart på han hela tiden, sen på kvällen och natten så har han haft 40 graders *stackarn* Han har sovit hela natten, var vaken en liten stund imorse då jag ringde alla samtal som ska göras, jisses det är många man är tvugna att ringa, egentligen så skulle mamma vara hemma med Axel idag men jag kände eftersom han hade så hög feber att jag ville vara hemma med han!!
Idag så ska jag även på lönesamtal, och mamam skulle passa han då, men hon ska även på möte (axel skulle ha följt med ifs) men eftersom han har feber så vill jag inte att han ska sitta där, så jag ringde chefen imorse å frågade om vi kunde ta mötet lite tidigare och det gick jättebra, så kvart över 2 ska jag vara på jobbet!! Då hinner mamma till sitt möte!

Efter att jag hade ringt alla samtal som skulle göras ,så gick vi till sängen igen och somna vidare, och sov till 10 :) jätteskönt för både mig och Axel, nu sitter han här och har ingen feber för tillfället, kommer säkert tillbaka snart, för han börjar att kännas varm..

Men han är så duktig, han klagar inte över något, måste ju göra jätteont när tanden är på väg igenom men Axel ,han får bara feber och vips så är tänderna igenom typ..

Nä nu ska jag se om Axel vill ha något att äta mer, han fick en smörgås med leverpastej på förrut men det är bara mackan kvar för leverpastejen ligger i magen, för det var gott!

Komentarer
Postat av: Fru Evelina

hoppas han kryar på sig!!

kram

2009-03-30 @ 15:50:48
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0