Äntligen fredag!

Gud va skönt att det är fredag, just nu är jag hemma med en mycket busig liten grabb, som just nu tittar på sin favoritfilm      "Cars"

Om en liten stund så ska jag åka till Trollhättan, mamma kommer hit och passar Axel, det är lite lättare att storhandla när han inte är med, å det blir betydligt billigare!!
Thomas jobbdag blev lite längre än vad han trodde,pga vädret, som rådde i morse i Sverige, han hade fått stått i kö i 3 timmar till en stad/by, som egentligen ska ta 45 minuter så han var ju måttlig glad när jag pratade med honom, men som tur så har han snälla arbetskamrater som ställer upp för honom, så Linus körde några affärer istället så Thomas slapp å vara borta halva dagen!

Nu ska tydligen jag och Axel leka med bilarna, ska försöka att få i honom lite mat oxå, får se hur det går!

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0