Vad hände?!

Undrar vad som hände här på kvällskvisten ? Städtanten flög in i mig och jag for runt i hela lägenheten och städa och dona, tvätten är vikt men den ska jag plocka in i morgon innan själva midsommarfirandet drar igång!!
Diskmaskinen är körd och urplockad och iplockad igen :)

Jag fick någon konstig energi, och blev jättepigg och blev oerhört rastlös om jag satte mig ner. Thomas undrar gång på gång vad jag höll på med.  :) - Vet inte sa jag, men det är bäst att köra på medans jag har ork .

Nu är det iallfall någolunda rent och fint här hemma, så det slipper man ta hand om imorgon. Det är bara tvätten och maten som ska tas hand om ( skönt )

Nä nu ska jag försöka slappna av lite och se på tv:en tillsammans med Thomas, lite vuxentid nu när Axel har somnat så skönt i sängen sin! ( sover fortfarande själv i sitt rum. ( Jättestor kille )


Hejsvejs!

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0