Semester del 2

Efter Dalarna så åkte vi mot Karlstad och campingen Skutberget, där vi hade hyrt en stuga i tre dagar! Vi besökte blandannat Mariebergsskogen, där de har ett litet zoo med bondgårdsdjur ,och det stället älskade Axel, han sprang mellan alla djur för att hinna med att se alla djur på en och samma gång
Självklart så hann vi med lite shopping på Ikea :)

OBS BILDERNA ÄR KLICKBARA

  

  


Komentarer
Postat av: Anonym

Ser ut som en toppen semster! Och riktigt bra väder! Jag har också betsämt mig för en liten minisemester till skåneland så jag kommer hem på onsdag, sen kan jag minsann ta tag i din blogg! ;) sorry att det drar ut så på det!



ha det gött!

Kram

2009-06-28 @ 18:06:33
Postat av: Maria

Ser ut som en toppen semster! Och riktigt bra väder! Jag har också betsämt mig för en liten minisemester till skåneland så jag kommer hem på onsdag, sen kan jag minsann ta tag i din blogg! ;) sorry att det drar ut så på det!



ha det gött!

Kram

2009-06-28 @ 18:07:13
URL: http://whatitslike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0