I massor

Efter att jag hade gjort alla muffins och paketerat dem så bestämde jag och mamma oss för att laga lite lasange, eller lite och lite, det blev ganska mycket. typ 8 fomar eller något!! :)
Alltid bra att ha i frysen ifall man blir hungrig!



7 av 8 formar :)



Idag har jag hunnit med mycket ,( blir lätt så när man vaknar tidigt och är pigg )
jag har vikit tvätt, hängt in och lagt in den där den ska vara
jag har gjort muffins,
jag har gjort lasange!

Nu ska jag unna mig lite popcorn i kväll och bara mysa med familjen

Vad har ni gjort idag?!?!


Komentarer
Postat av: Johanna

Ojojoj vad du grejjar! :) Duktigt!

2009-06-08 @ 19:23:43
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0