God morgon

Godmorgon på er alla där ute,
05.30 så kom det en mycket glad gosse intassande till oss, hur pigg som helst, efter lite kelande i sängen och en välling senare så sitter jag och han och tittar på Mamma Mu och Kråkan ( igen ). Tror nog att vi fick se den 2 ggr i går, ... Återstår att se hur han beteer sig när vi ska lämna tillbaka den senare idag... ( kan bli ramaskrik )

Nä nu kanske jag ska ta itu med tvätthögen som ligger i soffan, den som jag så fint vek ihop i går kväll under min städfej!
Kanske är bäst att ta hand om den innan den är en liten mister som kommer och river ner den!

Komentarer
Postat av: Johanna

Menar du att jag fick sova 30 minuter längre än dig? Rekord ju. ha ha ha Visst är dom underbara. O det där med att vika all tvätt 2 gånger känner jag oxå igen. Känns ibland som om du skriver om mitt liv! ha ha ha

Ha en underbar midsommar på dig snäckan!

Många varma kramar från Johanna

2009-06-19 @ 07:35:28
URL: http://minlillabubbla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0