Stora killen

Idag så befinner vi oss hemma hos mina föräldrar, jag och Axel, lite svaligare här och så kan jag få chansen att slappa lite ;)

Vi har blåst upp poolen som vi köpte igår när vi var och handlade ( den ska vara här hos mormor och morfar, istället för att köra våran hit och dit ) Men tyvärr så har det inte blivit tillräckligt varmt än för att doppa sig så vi leker på land istället :)

Axel e stora killen i dag, ( tror att han härmar Elias lite) för när han blir kissinödig så springer han och stället sig och pinkar rakt i gräset, ( springer lite naken så det luftas lite ) å det är jätteroligt, han säger till varenda gång han ska göra det oxå, så vi vet om att han är duktig :)

Nä nu ska jag upp och hjälpa mamma med jordgubbstårtan, som vi ska ha idag :) *mums*


Komentarer
Postat av: Maria

Hej hej ! Nu e jag hemma igen :) Så nu kan du maila över bilder när du än känner för det! Kram kram i värmen!

2009-07-01 @ 21:37:25
URL: http://whatitslike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0