i väntans tider

Sitter här och väntar på att Axel ska vakna, för då ska jag, Axel och Elias packa in oss i bilen och åka hem till mina föräldrar för lek och bus och bad. Så Nina får städa i fred och lite lugn och ro!
Senare i kväll så ska Nina och Elias grilla med oss i skogen hos mina föräldrar. mysigt! Vi får passa på nu när gubbarna är uppe i Jämtland och roar sig med att bära flyttlådor och möbler :) ( de har kört upp ett lass med Ninas och Mickes grejjer)

Nu vaknade min lille gulleponk. han ligger och mojjar i sängen. Bäst att byta om själv då da!!

Hejsvejs!

Komentarer
Postat av: Marlene

Mysigt att grilla! :)

2009-07-05 @ 11:33:16
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0