Utmaning

Jag har blivit utmanad by... Emilia

Reglerna kring denna utmaning är att svara på dessa sex frågor.;)


Länka till utmaningen i den blogg ni har fått den och de ni skickar den till. :)


Favoritstad:
bra fråga, hm.. Göteborg tycker jag en mysig stad, sen kommer nog Karlstad

Favoritdrink:
så sällan jag dricker drinkar, jag är mer en ciderdrickare

Det galnaste du gjort:
hm, kommer inte på något ( ja jag vet, tråkigt svar, men just nu kommer jag inte på nåt)

Inom 10 år:
bor i hus, har ett hus, å kanske ett barn till och är kanske till och med gift

Favoritplagg:
hemma, så är det mjukisbrallor ( blidde så efter mammaledigheten) annars jeans och någon skönt top

Sjukaste drömmen:
Att jag alltid som liten ,när jag blev sjuk drömmde en feberdröm, som var att jag kom in i ett rum, som krympte och krympte .. å jag kom inte där ifrån!


Jag utmanar: Johanna, Nina, Mia, Marika


Komentarer
Postat av: Johanna

Du har stavat hennes namn fel ;p

2009-01-29 @ 16:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0