[ Torsdag ]

Jaha, då är snart denna vabvecka slut, *skönt*, jag själv skulle behöva en vecka för mig själv för att vila upp mig efter denna vecka! Det har verkligen varit upp och ner, jag är sjuk, axel sjuk, å är ens barn sjuk så struntar man ju i sig själv och koncenterer sig på att sitt barn ska bli frisk, vilket resulterar i att man inte har någon ork till något,kort temprament, och själva förkyldningen är ju heller inte bra!

Men jag har lovat mig själv, så fort Thomas kommer hem ska jag ta en Mariastund, bara jag, ingen annan.NU får Thomas ta hand om Axel, ja jag vet att han oxå är på väg att bli sjuk, men jag måste ta hand om mig själv oxå, så jag orkar att jobba på måndag.. Jag längtar faktiskt till jobbet, *konstigt* men så är det!!!

Å så är jag hungrig, å inget har vi hemma,å ork till att laga mat det har jag VERKLIGEN  inte!!!
Får se om mamma förbarmar sig över mig och kommer med något gott!!

Hoppas att ni har haft en bra dag!




Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0