Tisdagen

Jaha då var det sista dagen på ledigheten :( vill vara ledig längre.. Men men det är snart sportlov :)
Idag har vi sovit länge på morgonen (ända till halv 9 ) och sen tog vi på oss varma kläder och packade bilen fullt med skräp och åkte hem till mina föräldrar där vi skulle elda lite.

Sen så efter maten så somnade Axel där och vi åkte hem för att göra om lite hemma, vi bort litet ( en trea på ca 75 kvm) så vi är halvnöjda hur vi har det.! Axel har ju en egen säng men sover alltid inne hos oss så istället för att hans säng står i hans rum och inte gör någon nytta så flytta vi in den till vårat sovrum, så den står bredvid våran säng...

Och hans rum blev ett rent lekrum, fullt med grejjer, å gissa om det var kul att upptäcka detta när man kom hem sen efter ha varit hos mormor och morfar, så nu är han där inne och grejjar med pappa!

Återstår att se om han tycker om att ligga i i sin säng i natt eller om han hamnar i våran ändå!


Vad har ni gjor för kul i dag?!


Komentarer
Postat av: Maria

Låter som en mysig dag, ja jag håller med längre lov hade vart gött! Å inget sportlov för mig :)

Själv har jag stirrat på min data och försökt plugga men med dåligt resultat!

2009-01-06 @ 19:50:15
URL: http://whatitslike.blogg.se/
Postat av: Johanna

Stå på er bara. Allt går om man bara vill och era viljor tillsammans blir starkare än Axels ensamma vilja. Men han orkar mer så håll ihop. En vecka kan det bli tufft men sedan flyter det.

2009-01-06 @ 20:26:26
URL: http://mammajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0