[ sjuklingar i en hög ]

Jaha, jag som trodde att jag var den enda sjuklingen i familjen, men icke sa nicke, i natt så åkte Axel på feber,39 grader den stackarn, det enda var som hjälpte var förutom Ipren, att jag eller Thomas låg och höll om hans händer, (som var iskalla..konstigt) då fick han ro och somnade!!

Men nu på dagen, då har han ingen feber,inte heller jag!! Men vi hostar och nyser hela tiden, jag och Axel, så vi gör inte många g idag inte!!

Nu sitter vi och tittar på Animal Planet, många roliga djur att diskutera om där!!
Innan det kl 8.00 på morgonen så satt vi och tittade på "Bilar",(IGEN)
Sen efter det så sov vi till 10.30... skönt att vara sjuk ibland!

Nä nu ska jag se om vi kan få i oss lite mat jag och älsklingen!!

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0