Onsdag

Hejsan svejsan! jaha då var det dags, dags att börja jobba eller jobba och jobba, det kanske det inte kallas det jag ska göra i dag! I dag ska vi på föreläsning i Vara kl 13.00.  Så nu sitter jag här och slappar lite! Axel e hos mormor och morfar idag.
Onsdagar e hans lediga dag ifrån förskolan och i vanliga fall så är pappa Thomas hemma med Axel, men idag var han tvungen att jobba eftersom det har varit många lediga dagar över jul så han behövde jobba idag och då rycker mormor och morfar in!

Jag har börjat att samla ihop alla tomtar som snart ska packas ner i alla lådor igen, granen åkte ner för några dagar sen. Vi ska ha kvar stakarna och stjärnan lite längre, det är så mysigt att ha dom tända nu när det är så mörkt!


Natten gick så där, Axel sov jättebra i sin säng fram till kl 3 eller något, sen efter det så var han halvt vaken, vi gav upp och följde med pappa upp när han skulle iväg till jobbet, men strax efter att att han hade åkt iväg så gick vi och lade oss igen, och sov till halv 9 *skönt*

Idag på förmiddag så har ja och Axel busat och lekt i hans rum (lekrummet). Å även tittat på hans nya favvis film "bilar"


vi har undersökt traktor/lastbilplanschen jättenoga
"aktor"


Å lekt med aktorer.. i massor

Axels lekum

sittdelen med bord och stolar och läshörnan


kökshörnan, så nu kan han laga jättegod mat till mamma och pappa!


mysdelen/tv:delen/bildelen/klossdelen

Nä nu ska jag sätta igång å göra mig iordning inför föreläsningen och ta mig till jobbet i halkan

Ha det bra
kramizar

Vad ska ni göra idag/har gjort idag???

Komentarer
Postat av: Maria

Vilket fint rum Axel har!(och mkt leksaker :))

Ah då kanske du va på samma föreläsning som min mami, handlade det om kreativitet o kunskap eller ngt sådant?



2009-01-07 @ 19:39:15
URL: http://whatitslike.blogg.se/
Postat av: Nina Andersson

Men va fint det blev i Axels rum!!

hfdgghgfhfghghfhgthjgjhjfhjhjghjfhjfjjhjfhfjhjfhjhhh

från Nina och Elias tvärs över vägen!nmcncnbvhnjhjhj

2009-01-07 @ 20:10:17
URL: http://lillrova.blogg.se/
Postat av: Fia



Ja rutiner är skönt! Men det är även skönt att ha Adam hemma ;).



Var föreläsningen bra då? Vad jobbar du med?

2009-01-07 @ 20:29:09
URL: http://fiansess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0