[ nytt ]

Jag har startat en ny blogg, å ni kan vara lugna, jag ska inte överge denna. LOVAR
Den nya bloggen heter Receptis, och innehåller precis som namnet låter RECEPT, inte så många ännu, men det kommer, bloggen är ju under uppbyggnad!

Den finns på : www.receptis.blogspot.com besök den och se om ni hittar något ni gillar!


Kram

Komentarer
Postat av: Johanna

Oh vad roligt. Hoppas det går bra. Tänkte snart gå och blanda ihop ett recept för trolldeg...hi hi hi Så långt sträcker sig väl mitt bakande. ha ha ha

2009-01-22 @ 15:52:20
URL: http://mammajohanna.blogg.se/
Postat av: Fia

Vad kul! Hoppas det kommer upp många goda och lättlagade recept då :).



Nja, där hittar jag inga svar, och svarar gör han aldrig heller. Han har väl tillräckligt med frågor ;).

2009-01-22 @ 17:30:20
URL: http://fiansess.blogg.se/
Postat av: en kul blogg äntligen

receptis var ju et kul namn oxå, mamma maria börjar nog prata som axel snart....barnspråk, blir det så när man har barn?'



men receptis var en kul förkortning hursomhelst, nu ska jag göra dumle skiten omgående!!!

Upp med jordgubbar ur frysen, tack för tiset!!! (tipset)

2009-01-23 @ 13:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0