[ lördagen = röriga familjen ]

Idag så var vi varit hemma hos mina föräldrar och eldat lite skräp som vi har haft liggande här hemma! Sen fick vi lite mat där att äta, sen åkte Thomas och Axel hem för att sova lite å jag och mamma åkte för att handla lite mat och hämta en smörgåstårta de skulle ha tills på kvällen då de skulle på knytkalas!
Jag ska köra dem och hämta dem är det tänkt, men medans vi var hemma hos morsan och farsan så ringde de som skulle åka med, att skjuts hem det fanns redan så det slapp vi

När hade hämta smörgåstårtan så tittade vi på Rydens outlet som ligger jämte Tre älgar, å där hittade vi 3.tshirtar och en "vår"jacka till Axel!! det var både 30, 50 % rabat på kläderna + att det var ta 3 betala för 2..så det blidde billigt, allt gick på ungefär vad bara jackan skulle ha kostat (utan rean)


När jag hade kommit hem till oss igen, ( med morsan bil och smörgåstårtan i bilen,) ringde morsan och berätta att det var några som inte skulle med i kväll så nu fick alla plats i en bil, ( det var två bilar som skulle köra ) så nu slipper jag allt! Men problemet är att jag har deras bil och smörgåstårtan här, så det blir till att åka hem igen och lämna allt de där .



puh, å så klagar de på att vi rör till det för oss..


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0