[ lördag ]

Jaha,då var lördagen snart slut, ska strax gå å lägga mig, ska bara skriva några rader här!
Idag så har jag i stort sett hostat hela dagen, inte ens hostmedecin hjälper,
Vi har varit i Borås, och busat med farmor och farfar och Alice ( vovven) å Axel blir mer och mer kavatare i närheten av henne!

Sen när vi kom hem så kom Nina, MIcke och Elias och hämtade Axel så de fick leka lite! En stund senare så gick vi in dit och vi satt och tjötade ett tag, drack lite vin och lite Baja Rosa....
Nu ligger en jättetrött Axel och sover och vi sitter här och ugglar framför tv:en!
Men nu ska jag lägga mig

Kommer bilder om dagen imorgon när jag har mer tid och ork!


Hoppas att ni har haft en bra dag!

Komentarer
Postat av: Duracellmamman

Vilken mysig dag & kväll ni har haft!!



Massa kramar!

2009-01-18 @ 02:12:03
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0