[ läkartid ]

Idag ringde jag BVC, nu är jag orolig för lille Axel, fortfarande lite småfebrig, hängig, vill inte äta, dricker inte jättemycket välling ( jämnfört med vad han brukar), säger aj aj aj, å låter jättedålig ibland, funderar på om det kan vara öronen som spökar ( det trodde BVCsköterkan oxå,) så kl 14.00 ska vi infinna oss på vårdcentralen här i Grästorp! *skönt* å ännu skönare är att mamma har börjat att jobba då, så då får vi låna hennes bil!!! Slippa ta ut Axel i kärran för att komma dit bort!

Satt även i kö till Försäkringskassan, ja det är ju en helt annan historian, den där kassan! Men medans jag satt i kö där så hann jag att starta en maskintvätt, plocka upp i denna röra som vi har här hemma med leksaker och dyl överallt, plocka i diskmaskinen och starta den (känner mig rätt nöjd nu, nu är det bara damsugningen kvar, men det gör jag senare när Axel e vaken!

Komentarer
Postat av: Johanna

Hoppas han kryar på sig snart den lille!

2009-01-23 @ 11:41:02
URL: http://mammajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0