kläder och maskin och installation

Nu har vi kommit hem ( ifs för några timmar sen) och samlat oss lite. Axel ligger och sover så gott i sängen, ska väl göra honom sällskap om någon timme eller något!
I stan så gjorde vi många kap, : )
Jag, Axel och min mamma åkte ju dit så vi var där vid 11 tiden eller något! Mamma hittade sig en ny jacka på rean, Axel han nöjde sig med lite glass och vatten.
Jag däremot hittade INGET på Lindex där jag hade presentkort (1000 kr) men det löste vi när vi hittade kläder på Kapphal, jag och mamma bytte, så mamma fick presentkorten och jag fick 1000 kr av henne, så nu har jag ändå köpt kläder!
Så jag köpte 5 toppar/tröjor och en bh!

Thomas hittade många fina grejjer på Dressman, = två byxor, 3 tshirtar och en skjorta och en tröja!

Vi köpte även en ny tvättmaskin *skönt*Elgigaten, inte den vi tänkte ifrån början men en annan lika bra så nu är den installerad och klar. tyst e den oxå!

Nu sitter jag och Thomas och tittar på tv och bara myser.

Kramizar

Hoppas att ni har haft en bra dag


Imorgon så ska vi städa och göra fint, för vi får finfrämmande ända ifrån Helsingborg, min kusin Malin och hennes sambo Patrik, ( de är hemma över jul, så då passar de på att åka runt och hälsa på alla)




Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0