Godmorgon

Jaha då var det dags igen att gå upp, tidigt som vanligt när det är helg.. *konstig unge* då kan han gå upp tidigt när pappa är hemma men när det bara e jag och han hemma så vaknar han 8 halv 9 ibland!

Jaja, inte mkt att göra åt!
Axel tittar på teletubies och jag sitter här...
Vi fick främmande i morse förresten, när vi hade klivit upp så hörde jag något som antigen påminnde om en katt eller en fågel som var på våran soppåse som står ute,,,*glömde gå bort med den igår* . När jag öppnade dörrens så smet Morriz in.
Tydligen har han varit ute hela natten! Nina, Micke och Elias kom hem igår kväll å då smet han ut. så nu får han vara här inne hos oss och värma sig och leka lite tills dom där inne vaknar!

Senare i dag så kommer min kusin Malin och hennes sambo Patrik och hälsar på, ska bli kul, så nu gäller det att städa och fejja lite här hemma och köpa hem något till fikat... (kanske ska baka en kladdkaka!? )





Godmorgon på er alla
Vad ska ni hitta på idag !?!

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0