[ god morgon ]

Vaknade runt 8, kunde inte sova längre, och när jag kände efter hur jag mådde,då kände jag, hur halsen kände svullen, det kliar och näsan, ja där rinner det !! Jag är förkyld...grrrr jag som trodde att jag skulle klara mig!!
Undrar hur Axel mår där hemma, hoppas att han inte är förkyld han oxå!!

Sitter nu och tittar på Irene Huss, dessa filmer är jättebra, men ju längre filmen går så inser jag att jag redan har sett den.grrrrrr  jaja, ska byta kanal!!

Senare denna dag, runt 12 så drar vi till Borås för att hälsa på farmor och farfar, vi ska bara hämta upp Axel hemma hos mina föräldrar först!

Vad ska ni hitta på !?

Komentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ojdå, får hoppas att du kurerar dig snart! Inte kul att gå omkring och känna sig sådan där... eller att det blir värre med feber och allt.Håller tummarna för att du slipper!



Tack för din kommentar också! Man behöver inte veta vad man skall skriva. Det räcker med att skriva så som du skrev eller bara skicka en kram eller så. Mer än så behövs inte. Så tack för att du skrev, det gjorde mig glad!:.)

2009-01-17 @ 18:35:39
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Ojdå, får hoppas att du kurerar dig snart! Inte kul att gå omkring och känna sig sådan där... eller att det blir värre med feber och allt.Håller tummarna för att du slipper!



Tack för din kommentar också! Man behöver inte veta vad man skall skriva. Det räcker med att skriva så som du skrev eller bara skicka en kram eller så. Mer än så behövs inte. Så tack för att du skrev, det gjorde mig glad!:.)

2009-01-17 @ 18:36:13
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0