[ blogg ]

Har nu suttit i ett par dagar och läst några nya bloggar, jag har verkligen fastnat för deras berättelser. De är tragiska, något man inte vill uppleva. Jag får tårar i ögonen hela tiden så fort jag läser dem,

Blogg 1: singelpappa.blogg.se, om en pappa som förlorade sig nyfödde dotter och sin fru i en bilbrand. En dotter klarade sig!

Blogg 2 mammamelissa.blogg.se, om en mamma som har två änglabebisar, Gabrielle & Antonia


Jag tycker att ni ska läsa dessa bloggar!!!


Kram

Komentarer
Postat av: Fia

Ja jag har oxå varit inne på Singelpappan. Fruktansvärt hemskt, man kan inte ens sätta sig in i den situationen...!



Är ni friska idag då?

2009-01-22 @ 11:58:11
URL: http://fiansess.blogg.se/
Postat av: Björn

Hejsan hej!!

Tack för att du länkat min blogg och tack för att du läst den!!

Kram/björn

2009-02-21 @ 07:15:26
URL: http://singelpappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0