året som har gått..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag och min sambo har köpt hus,... :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? hm.. nja, det gick väl så där.. kanske bättre nästa år ;)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? oja, flera st.. Karin och Stefan fick en Thea, Emma och Jörgen fick en Vilma.. och så får vi se om Johanna och Fredrik hinner få en ..
4. Dog någon som stod dig nära? hm.. nej.
5. Vilka länder besökte du? har inte kommit utanför sveriges gränser iår.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? inte vad jag kan komma på just nu
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 3 oktober,då Hugo föds :)
8. Vad var din största framgång 2009? Blev 2 barns mor.
9. Största misstaget?inga jättestora misstag men en hel drös med små..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? småsjuk och så alla gravidsymptom som fanns
11. Bästa köpet? Huset
12. Vad spenderade du mest pengar på? Huset.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att vara med min familj
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? IdolEriks låt.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat mer pengar och gjort mer saker med Axel.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Deppat
18. Hur tillbringar du julen? Hos familjen och släkten.
19. Blev du kär i år? Är alltid kär i mina tre killar
20. Favoritprogram på TV? det mesta
21. Bästa boken du läste i år? åh..gud va hette den boken, jaja. den var jättebra iallfall
22. Största musikaliska upptäckten? ??.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?`Minns inte, det var så länge sen.
25. Något du önskade dig men inte fick? ??
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jadu, vi var nog bara hemma och myste, jag Thomas och Axel
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? nä tror inte det.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? som vanligt dock tråkigt att våra kära grannar Nina, Micke och Elias flyttade upp till Jämtland
29. Vad fick dig att må bra? MIna tre pojkar
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ??
31. Vem saknade du? polarna, dåligt med tid till dom
32. De bästa nya människorna du träffade? alla som har jag träffat


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0