Väntar och väntar

Nu har Axel åkt till mormor och morfar för att tillbringa dagen där medans vi tapetserar här hemma, dagen kunde inte ha börjat bättre eftersom det var själva morfar som hämtade Axel... Axel älskar sin morfar :)
Det var inget tjat om att jag skulle åka med hem utan Axel sa bara hejdå och började prata med morfar :) Min stora kille!

Axel är förövrigt förkyld  men så är det ju att börja förskolan igen, han har ju trots allt varit ledig i 2 ½ månad därifrån och senast han var sjuk var väl i februari eller något.  Så vi ska ju inte klaga, men det är ju inte kul när de små är sjuka!

Nu väntar jag bara på Thomas som jobbar ( på en lördag vilket han aldrig gör annars, men just nu pågår en kampanj på konsum så han var tvungen) ska komma hem och sen ska vi tapetsera rummet och har vi tur så hinner vi klart idag beroende när Axel kommer hem eller inte. Helst skulle jag vilja ha hem honom eftersom han är lite sjuker men han har det lika bra i skogen hos momo och moffa, som här och han ska ju bara sova, för om vi inte hinner klart här idag så ska han dit imorgon igen så.. men vi får se hur mormor orkar med det!


.........................................................................................................................


Nu är Thomas hemma *me like*
Jag har en katt som attackerar mina fingrar när jag skriver
Axel har jättekul hemma hos mina föräldrar

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0