Fredagen

Fredagen har varit var varm, men det har gått bra ändå, har hållt mig i skuggan tillräckligt och druckit lagom :)
Vi gick på marknaden, jag mamma och Axel ,men det var en sån extrem minimarknad så det tog 2 minuter att gå igenom och handla det man kunde handla och hade nytta av ( avfallspåsar till alla blöjjor )

Så istället för att lägga pegnar på marknaden så gick vi och fikade, .. jag tog en räksmörgås (gott ) och Axel valde en glass mmmmmm. mormor tog ett winerbröd! Sen var vi mätta och belåtna!

Sen åkte vi ut till gamla "Hon och Han" som numera heter Rydens Outlet, hittade två mjukisbrallor till Axel och två t-shirtar, så nu har han lite mer kläder när han börjar dagis ,ska bara börja att namna allt i  vecka (puh) som kommer!!

Till Malin som har lämnat en kommentar ( som jag för övrigt tror är min kusin som bor i Helsingborg) med husplanerna, det går så där just nu, finns inga hus som faller oss i smaken eller i plånboken, så vi letar vidare och väntar och väntar på vårat drömhus!!

Nä nu ska jag ta upp Axel ifrån badet ( om det går ) och sen blir det myspys i soffan/sängen ..
Imorgon är det Grästorpsfestivalen här i Grästorp,lite div saker som händer på dagen och sen på kvällen är det fest i konserhuset men vi ska inte gå dit iår, utan vi hänger bara med till min bror Fredrik och grillar och har skoj lite på kvällen. Sen åker vi hem, mycket bättre att vakna pigga och utvilade dagen efter :)

Hejsvejs!

Komentarer
Postat av: Malin

Det stämmer att det var kusinen. Ni gör rätt i att vänta tills något bra dyker upp. Det är inget lätt val eller beslut att ta.

2009-08-07 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0