Fredag!

Jaha,då var det fredag igen  :)
Idag så är det marknad är i byn, så det blir väl att titta till den lite om en liten stund, sen åker vi kanske hem till mina föräldrar ( där de är lite svaligare bland alla träd ), jag ska tydligen hjälpa mamma med att skriva lite papper som hon ska ha till sitt "projekt" .

Får se vad som händer idag!

igår så fick vi allafall flyttat ut sängen till vardagsrummet, för nu ska vi börja att riva tapeter och tapetsera vårat LILLA sovrum , Axels gamla! Så medans så sover vi i vardagsrummet, som funkar jättebra!
Thomas min goa sambo var så redig i går, han klippte gräset i värmen och började även att rensa mellan plattorna!!! Idag ska han få vila tycker jag!!!!

Puss och Kram till er alla!

Vad ska ni hitta på idag?!?!

Komentarer
Postat av: maria

Puuh har precis rensat färdigt mamma o pappas grönsaksland...... det e enormt!!! har också tvättat & städat åt mamma.... vill så gärna åka o bada! Men ingen e hemma o kan följa med. Kanske blir ett kvällsdopp! kram kram

2009-08-07 @ 14:47:28
URL: http://whatitslike.blogg.se/
Postat av: Malin

Hur går det med era husplaner? Kram

2009-08-07 @ 15:31:39
Postat av: Fru Evelina

vad mysigt med marknad! och kul med nytt hemma! vad blir det för färg på tapeterna?

2009-08-07 @ 15:45:56
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0