Fredag!!

Jaha, då var det fredag igen och sista semsterdagen :(. Jag har jobbat lite nu i två dagar å jag kan ju säga att det kommer aldrig att hålla, jag kommer vara helt slut när jag kommer hem på dagarna, :(

Ska snacka lite med MVC när jag är där på måndag å se vad som kan göras, om jag kan bli sjukskriven eller något, för att gå å jobba en hel dag och sen hem och allt resulterar i att man har skitont i leder och rygg och sammandragningar osv! Det är det inte värt!!!
Men men det tar vi på måndag!

Å jag har även fått byta klass, ifs så skulle jag bara gå bredvid i några dagar i "min" gamla klass men det ska jag inte göra nu :) Utan jag ska Axvara i åk 2:orna istället!! Tråkigt att inte vara i min goa klass men men , de är ju bara några klassrum bort så det är nog ingen fara!!! Får ju se dem iallafall!

Axel ligger och sover, skulle egentligen göra honom sällskap men jag kommer inte till ro, har för mycket att göra här hemma känner jag.. ( om jag inte vilar nu så får jag känna på det i kväll istället men men..)

Idag ska jag möta upp Thomas i Trollhättan där vi ska köpa spackel och dyl, så vi kan börja att spackla i sovrummet, eller vi och vi.. jag menar ju självklart Thomas :)
Axel ska få mysa  med mormor och morfar ieftermiddag ( vilket han kommer att älska )

Ska även införskaffa lite nya saker inför förskolestarten och även skolstarten ( för mig ).. så allt är klart så slipper man oroa sig över det i helgen utan bara ta det lugnt!! :


Komentarer
Postat av: Mia

kan säga så här, om du går på MVC i grästorp så kommer du inte att få någon hjälp. Jag fick själv ringa till läkaren och förklara mina problem dom hjälpte mig inte med någonting!!! har nu bytt MVC och är jätte nöjd med det =)

2009-08-14 @ 19:40:16
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0