Allt på sin plats :)

NU är allt på sin plats igen, helt undebart, vi har fått tillbaka våra sittplatser i tv:rummet, och nu kan vi äntligen bjuda hem folk igen ( det var länge sen) sängen har fått tillbaka sin plats i sovrummet, och jag kan faktiskt säga att det blev skitbra med de nya tapeterna! Bebbens spjälsäng är oxå på plats i vårat sovrum. Så nu är det bara till att vänta .

Den ende som har denna ommöblering så där är katten Smirre, han bara tittar sig omkring och sen går han ut, varenda gång, men någon gång så vänjer sig väl han oxå.

Bilder från renoveringen kommer så fort jag får tid till detta.

Kramizar

Komentarer
Postat av: Nina Andersson

HEJSAN alla ni vänner!

Kul att följa er och bebens liv och se att ni gör nåt på dagarna också ..... tapetserar å sånt.

Nyckel kan ni komma upp med å pengarna.

KRAM Nina m familj

2009-08-24 @ 19:21:33
URL: http://lillrova.blogg.se/
Postat av: Mia

vi säger också att vi inte ska ha mera barn, inte än på ett tag iallafall men man kan nog aldrig veta. Om fem år kanske det börjar suga i baby tarmen igen.=) Men om det ska vara så här jobbigt igen så tror jag att jag hoppar över det. Tur att det var så lätt med Loke annars hade vi kanske inte fått några mera barn. kul att du också ska ha barn förresten. vi kanske syns på små steg i framtiden ;)

2009-08-24 @ 19:25:57
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0