Vårlek och pynt

Nu har ju solen äntligen tittat fram och det märks här hemma på gatan, alla barn och även de andra är ute hela eftermiddarna :) Jätteskönt, barnen leker och har jättekul!

I onsdags så pyntade vi ute till påsk, det blev jättefint! Axel han, lekte med kompisarna som vanligt, jag tror inte att vi har kommit in förrän halv 6 eller något på kvällarna denna vecka!

Själv så är det så där, illamåendet kommer och går, helst så gör det sig påminnt på kvällarna eller om jag äter, speciellt när jag har ätit något som jag var jättesugen på å vips så är det upp igen :( jaja, jag får väl överleva ,det kommer ju något fint i slutet !!


Årets påskgrupp, riktigt nöjd!


årets påskris, Axel tyckte det var jättekul att åka förbi fjädrarna och bli kittlad!
Barn är lättroad


Alltihop tillsammans!
Nu ska det bara njutas av påsklovet nästa vecka!


Pappa Thomas sitter och tittar på när jag gör det fint!


Axel åker på sin MC och är jättestolt över sin nya vårjacka!



Komentarer
Postat av: Fru Evelina

haha ja OM jag längtar =)

känns lite ensamt just nu, jag och syster har ju varit gravida några veckor ihop trots allt!



kram!

2009-04-05 @ 19:27:37
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0